[Csaladtortenet 2] Felsőgalla

Tamás Vértesi vertesit55 at gmail.com
2022. Ápr. 4., H, 17:07:20 CEST

Kedves Érintettek,

annyi engedtessék meg, hogy katolikusokról lévén szó esetleg a Győri
Egyházmegye szóba jöhet.

Nem tudom, hogy a egyházmegye határa hol húzódik, de Tata mindenképpen a
győri egyházmegyéhez tartozik. Az viszont tény, hogy sem Felsőgalláról, sem
Bánhidáról az ekutatás nem jelez digitális anyakönyvet.

Egy próbát talán megér.

Üdv

Tamás

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 4.,