[Csaladtortenet 2] Ancestry „Family Trees Project”

Deáki Lajos Dávid deakilajos at gmail.com
2022. Ápr. 5., K, 19:18:26 CEST

Kedves József!

Én éppen ma kaptam értesítést, hogy megérkezett hozzájuk a beküldött
tesztem. Nálam semmilyen probléma nem volt. Bejelentkeztem, beírtam a
kódot, 0-ra kihozta a megrendelést és leadtam. Semmi fennakadás. Szerintem
érdemes később újra próbálnod, ha nem engedi, akkor pedig a projekt
koordinátornak jelezni.

Üdvözlettel:
Lajos