[Csaladtortenet 2] FS keresés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Ápr. 9., Szo, 09:26:50 CEST

Kedves Gyuri,

ismerve az amerikai házassági anyakönyvek adattartalmát, az állami
"marriage licence" nem valószínű, hogy fog neked bármit is segíteni a
születési hely vonatkozásában.
Az illetékes egyházak anyakönyvei pedig legjobb ismereteim szerint nem
érhetők el online (filmtekers ikon van csak), ezekben ugyanis több
információ szokott lenni - pl. a születési hely is.
A számos (41) FS-ön listázott egyházközség közül a Szent Istvánt (St.
Stephen) tippleném a magyarok egyházközségének egyébként
https://www.familysearch.org/search/catalog/783721?availability=Family%20History%20Library.
Van valami "egy filmkocka kérhető" vagy "adat kérhető" lehetőség a
filmtekercses filmekről, de a pontos menetét nem tudom.

Üdv
Krisztián

Gyorgy Weber <wegyor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 9., Szo,
9:08):