[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / könyvárverés május 20.-án

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Ápr. 15., P, 12:42:48 CEST

Szépapám lengyelfalvi Erős Farkas. Bár azonos előnevet viselt, nem volt
báró, feltehetőleg egy másik lengyelfalvi család tagja volt. Kocs János
szerint ez egy másik család.

A listán szereplő könyv vajon ad-e támpontot ennek a tisztázására? Mert
megvenni csak akkor érdemes, ha tartalmaz bármit is a saját családomra
vonatkozóan.   Mi a véleményetek: Üdvözlettel János

  (A lengyelfalvi Orbán bárók családtörténeti tanulmány)