[Csaladtortenet 2] Keresés szlovák területen

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Ápr. 19., K, 16:12:14 CEST

Már többször foglalkoztatott a gondolat, hogy különbözik egymástól a
születés helye és a keresztelés helye. Néha magam is megnéztem az
anyakönyvet, és nem az anyakönyvi kerület (plébánia) nevét írtam be,
hanem a lakóhely rovatban szereplő adatot (ha ugyan van ilyen rovat).

Hasonlóképpen, itt ezen a listán tanácsolták, hogy ne a valós születési
dátumot írjam be, hanem  a keresztelés dátumát, az ugyanis konzisztens
más anyakönyvek beírási módjaival.

Aktuálisan, az anyakönyvek vagy elvesztek, vagy Rimaszombatban jegyezték
be (ott születtek Valburga első gyermekei). Üdv János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása