[Csaladtortenet 2] Ludad/Nagypöse házasság 1729-1730 előtt?

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2022. Ápr. 21., Cs, 13:22:33 CEST

Az is elképzelhető, hogy ha nem volt pap abban az időszakban a településen,
bementek megesküdni a közeli Szombathelyre.
Ott már az 1600-as évek közepétől anyakönyveztek, de hogy házasságokat
mikortól pontosan, azt így kapásból nem tudom.
Egy kört mindenesetre megér.
NJ

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 21., Cs,
13:11):