[Csaladtortenet 2] Elhalálozás helyének kiderítése

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Ápr. 27., Sze, 10:15:56 CEST

Kedves Listatagok!

Van-e esélyem kideríteni, hol hunyt el a dédapám? A pontos dátum ismert,
csak a helyszín nem. Édesanyám Keszthelyre emlékezett, de Keszthelyről nem
tudtam kikérni az adatokat, mert nem találták a bejegyzést. A születési
bejegyzése megtalálható FS-en, de sajnos nincs feljegyezve mellé sem a
házassága, sem a halála. Felvettem a kapcsolatot a születési hely
hivatalával, de sajnos a mormon felvételek óta nem került be több adat a
születése mellé.

Sajnos azt nem tudom, mikor és hol házasodtak dédmamámmal, esetleg ott
lehetne még információ. Viszont lehetséges, hogy elváltak, így legfeljebb
azt jegyezhették fel a házasság mellé.

Minden tippet előre is köszönök!

Üdvözlettel:
Janzsó Péter