[Csaladtortenet 2] Edit letiltva

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Ápr. 29., P, 17:02:02 CEST

Nem óhajtok grófi felmenőkkel büszlkélkedeni, mert nekem olyan nincs.
Ebbe az adatba egy unokatestvérem családjának kutatásánál futottam bele
(oldalág).  Köszönet a vigasztaló szókért. Egyébként az anya neve
alapján találtam rá a bejegyzésre. Köszönöm  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása