[Csaladtortenet 2] Vajdasági családkutatás

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannag at icloud.com
2022. Ápr. 30., Szo, 10:41:14 CEST

Kedves Flórián,
Vojvodina levéltár kicsit belenéztek mikor küldtem kérdést, de sajnos olyan kevés infóm van, hogy nem tudtam bebizonyítani tényleg jó keresztelésről van szó, amit találtak. Angolul irtam nekik. Másik ágat segített egy ottani családkutató felkeresni, ez az úton sikerült tovább kutatni az ágat Bács-Kiskun m. Német települések tán egy része fel vannak “dolgozva” (a listán vannak erről jobb tudósok).

Itt egy lista: települések, mi van etc de ezek nem online kutató http://www.synergia.rs/archives.htm , nem ismerem hogy stimmel etc.

Kindest regards
Zsuzsanna