[Csaladtortenet 2] Vajdasági családkutatás

F. B. fbaranyister at gmail.com
2022. Ápr. 30., Szo, 11:36:27 CEST

Kedves Krisztián,

köszönöm a választ, de egyelőre nem adom fel a reményt, hogy találok
esetleg online forrásokat is :) Sajnos eddig szinte csak negatívumokat
hallottam a szerbiai állami és egyházi levéltárakról, bevallom, nincs nagy
bizodalmam bennük.

Szép hétvégét kívánok,

Flórián

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. ápr. 30.,