[Csaladtortenet 2] kétszeri keresztelés?

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2022. Ápr. 30., Szo, 17:16:00 CEST

A göllei anyakönyvben van egy megjegyzés, miszerint a gyermeket a
"szilli" plébános keresztelte. Az anya somogyszili származású,
szerintem  valami ok lehetett arra, hogy a szülőhelye plébánosa
keresztelje a gyereket, de a lakóhelyen, Göllén. Egyszer keresztelték,
kétszer adminisztrálták.

Üdv, Lengyel Gabi