[Csaladtortenet 2] [MACSE: 26511] Re: Cserépváraljai anyakönyvek elérhetősége

Mukli Krisztián krisztianmukli at mukli.hu
2022. Aug. 2., K, 21:26:26 CEST

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek...

A kutya ott van elásva, hogy van, több keresztlevelem, ill. házassági
anyakönyvi kivonatom az 1940-es években kiállítva a kérdéses
helyszínről, 1850-1880 közötti eseményekről, és igen Tardon állították
ki őket a Cserépváraljai anyakönyvekre hivatkozva, viszont a tardi
könyvekben ezek a bejegyzések nincsenek benne.

Például a mellékelt is ilyen...

---
MUKLI KRISZTIÁN

_tel: +3630 347 4636_
_mail: krisztianmukli at mukli.hu_
_web: www.mukli.hu [1]_

02.08.2022 21:12 időpontban Krisztián Skoumal ezt írta:

> ui. opció még, ha ott nem találod említve a falut a bejegyzésekben, hogy elkezdesz körbelőni, hátha valamely szomszédos plébánián felbukkan.
>
> Üdv.
> K.
>
> Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 2., K, 21:10):
>
> Kedves Krisztián
>
> Dvorzsák szerint Cserépváralja római katolikusait Tardon anyakönyvezték
>
> Üdv
>
> Mukli Krisztián <krisztianmukli at mukli.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 2., K, 20:56): Kedves Listalakók!

> [...]

A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A levelezőlistára első sorban a tagsággal, a honlappal, az
adatbázisainkkal és más projektjeinkkel, rendezvényeinkkel, stb.
kapcsolatos leveleket várunk. Szigorúan tilos a listára politikai,
világnézeti, vallási vagy más, az Egyesületünk életével és a családfa-
és családtörténet-kutatással nem szoros kapcsolatban lévő témákkal
foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu
Ha le akarsz iratkozni a listáról, küldj egy üres üzenetet a
macse+unsubscribe at googlegroups.com címre.
A családkutatással, családtörténettel, stb. foglalkozó leveleket a nyílt
(bárki által elérhető)
is el lehet küldeni.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok
„Magyar Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE)" csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való
leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z)
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el
ide:
https://groups.google.com/d/msgid/macse/CAGJRDO4HdzS4SMgB-Nv-ieg%2Bt-KOTPD52a2%3D0BwYVDUp3bkt2A%40mail.gmail.com
[2].

Links: