[Csaladtortenet 2] Egerág

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Aug. 18., Cs, 21:40:50 CEST

Kedves Gyuri,

a Wikipedia listáját nyugodtan felejtsd el, évek óta nem frissül. A MACSE
listája viszont igen. Ugyanakkor Egerág ebben sincs, tehát még senki nem
jelentette a hiányt, s nem járt utána az okának. Ezt adott esetben te is
megteheted, amit mindenki hálásan köszön majd - még ha ez adott esetben nem
jut el hozzád, ahogy hozzám sem szokott, amiről én adtam be infot -, akit
érint.
Mivel az időszak a másodpéldányok kezdete előtti, így ami biztosan
kijelenthető, hogy ha elveszett, megsemmisült, akkor esélytelen a hiányzó
adatok pótlása.

Üdv
Krisztián

Gyorgy Weber <wegyor at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 18., Cs,