[Csaladtortenet 2] Segítségkérés Pécsi Egyházmegye E-levéltár

Ágnes László 2010lagi at gmail.com
2022. Aug. 20., Szo, 09:30:44 CEST

Nem tudom online elérhetőek-e az Árvaszéki iratok, azt sem, hogy kiderül-e
belőle valamivel több, mint az anyakönyvi bejegyzésből.
A melléklet 236. sora Flóra Anna Mária illegitim lánya Garay Máriának a
Rull családnál.

*Esetleg meg tudná nézni valaki? 20536-22128/93 Árvaszéki irat - ha jól
olvasom.  A névváltoztatás okát nem tudom kibetűzni.*

(Nem hivatalosan már iskolai dokumentumokban a Rull Flóra nevet használta.)
Az örökbefogadó gyászjelentésén gyermekeként szerepel, úgy is tartották a
rokonságot.
Ő lehet az apa - vagy a fia. Nem tudom az iratban esetleg az apaságot
elismerték-e.

Köszönöm a fáradtságot!: László Ágnes