[Csaladtortenet 2] Minden bizonnyal bennem van a hiba.....

András Alvincz alvincz.andras at gmail.com
2022. Aug. 27., Szo, 14:23:37 CEST

Kedves László!
Hogy mit indexel azFS  illetve a JG ,az FS-nek, és valaki aki a
Szlovákoknál maradt anyagot indexelte.Kontrol ?

Példák:Szlovák Zsidó FS 5363650 :Nyitra Zsámbokrét AK Zseliznek indexeli,
sorokat kihagy az indexelésből és nem javitható az inexelt anyag(FS 4946310
is)
             Magyar :Nyitra Zsidó  1800-tól :Születési hely:(Nyitra
helyett) :Ausztria,India,Sri Lanka Mexikó és még mások.(de legalább
javitható)
Ráadásul a Hivatkozásban odairja :ki indexelte , és HOL:ez pedig a
MNL(Nyitra esetében)
Ezek csak a legkirivóbb esetek.
Üdvözlettel :András

Balog László <baloglaci at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2022. aug. 27.,