[Csaladtortenet 2] állambiztonsági levéltár

Beus beusmarie at gmail.com
2022. Aug. 30., K, 20:02:34 CEST

Kedves Attila! Az első esetben 9 hónap volt, a második esetben majdnem 2
év. Úgy fél évente meg szoktam ereszteni egy mailt, visszaírnak kedvesen,
hogy folyamatban van. Ha meg összeállt az anyag, akkor telefonálnak, hogy
mit szeretnék: postázzák vagy elmegyek érte. Első esetben elmentem, 2.
esetben postázást kértem, Rengeteg  dolguk van és az anyagokat anonimizálni
is kell.
Üdv:BBea

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. aug. 30.,
K, 19:38):