[Csaladtortenet 2] Kereszt az akv-ban

Dániel Daróczi danidaroczi1 at gmail.com
2022. Dec. 3., Szo, 10:08:34 CET

Kedves Tagok

A tárgyban szereplő fura észrevétel miatt írok, hogy van e vkinek vmi
ötlete, miért van ez így.
A létánfalvi akv-k kutatása közben, a születési bejegyzésnél
kutakodva, láttam a keresztet a gyermekek mellett. Normál esetben ez
azt jelenti, hogy meghalt kis idő múlva vagy épp halva született stb.
Kerestem konkrétan Carolus Szentandrassyt, meg is találtam a szültésit
és látom, hogy van egy kereszt. Kerestem a halottiban, de nem
találtam. Aztán láttam, hogy a halotti bejegyzéseknél is van kereszt.
Még jobban megfigyelve, mindegyik halotti és születési bejegyzésnél
ahol kereszt volt, mind Szentandrassy vezeték nevű. Ennek vajon mi
lehet az oka?

üdv Dani