[Csaladtortenet 2] FS probléma

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Dec. 3., Szo, 13:42:00 CET

Kedves Dani!
Az utóbbi 1-2 napban nem nagyon néztem, de alapjában véve én is ezeket
tapasztalom.
Sokkal rosszabb lett a keresőrendszerük is. Pl.:
a) most már sokszor nem mindegy, hogy Istvánt vagy Stephanust, Ferencet
vagy Ferenczet vagy Franciscust írok be (persze trükköket bevet az ember:
*st*n* ill. Ferenc* vagy F*r*n*c* beírásával);
b) ha az Életeseményhez írom be a helyet csillaggal, pl. Hajdúdorog*, akkor
ad ki találatokat, ha ide nem írok semmit, viszont a Feljegyzési
lehetőségek hozzáadásánál írom be, hogy Magyarország és Hajdú megye, akkor
nem ad ki semmit - vagy fordítva;
c) látom az anyakönyvi képnél, hogy már indexelve van az adott anyakönyv, a
keresőben mégsem adja ki a találatokat, úgyhogy mégis végig kell néznem az
egészet (bár gyorsítja az átnézést, ha az indexelt részt figyelem
elsősorban)
d) a Katalógus szerint nincs idexelve az adott anyakönyv, az anyakönyvi
képnél kiderül, hogy mégis...
e) többször fordult elő, hogy valakire rá akartam keresni, akit én vittem
fel korábban a FSFT-re, és tudom, hogy a linket is betettem a forrásoknál,
mégse ad ki találatot a Feljegyzéseknél, a Családfa Keresésnél sem mindig.

A pozitívum: több és jobb kutatási tippekkel találkoztam a FSFT
használatakor, mint régebben.

Üdv,
Anna

Dániel Daróczi <danidaroczi1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. dec. 3.,