[Csaladtortenet 2] merre keressem?

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Dec. 6., K, 08:23:19 CET

Kedves Listatagok!

Tegnap áttörést értem el az egyik ágamon, megtaláltam az egyik ősöm
keresztelését, és megkerestem a testvéreit is (remélhetőleg hiánytalanul).
Mind a horpácsi anyakönyvben vannak bejegyezve, viszont mindenkinél Und a
származási hely. A legidősebb megtalált gyermek: Mattheus, 1751. szept. 10.
szülők: Eisingerits György és Horváth Erzsébet.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-1BHF-C (A vezetéknév
trükkös, valószínűleg az én felmenőm volt a legkisebb testvér, ott már
Heizinger szerepel: Jacobus, 1774. július 15.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-1B86-5) Lapozva az
anyakönyvet, más ilyen vezetéknevű apát nem találtam, úgyhogy azt
valószínűsítem, hogy a menyasszony volt környékbeli... vagy mindketten
máshonnan származnak és vannak még idősebb gyermekek valahol.

A házasságukat viszont nem találtam meg. Horpácson mintha az 1748-1751
közti évek kimaradtak volna, ezen kívül megnéztem Kövesdet, Újkért,
Egyházasfalut, Németlövőt, Szakonyt, Káptalanvist, Peresznyét, Ivánt. Ami
ezen kívül eszembe jutott, ott nincs ilyen korai anyakönyv (Csepreg,
Locsmánd, Kőhalom, Horvátzsidány).

Lenne valakinek ötlete, hol érdemes még keresgélni?

Előre is köszönöm a tippeket!

Üdv:
Peti

--