[Csaladtortenet 2] Szabadbáránd (Großwarasdorf)

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Dec. 15., Cs, 15:58:35 CET

Kedves Mind!

Zsuzsa tanácsára írtam Koller Krisztinának, és az alábbi választ kaptam.

"Kismartonból azt az információt kaptam,hogy az emített korszak anyakönyvei
sajnálatos módon nincsenek meg. Valószínűleg az idők során elvesztek,mert
bővebb információ nem áll rendelkezésre a hollétüket illetően."

Ha esetleg valaki keresné... ne keresse. :( De ha valaki mégis rálel,
feltétlenül szóljon! :D

Üdv:
Peti

Zsuzsa Papes <papeszsuzsa at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. dec. 12., H