[Csaladtortenet 2] Brábetz Mária, meghalt Bécsben, 1890 és 1910 között

Hegedüs Gyula (családtörténet) csaladtortenet at hegedusgyula.hu
2022. Dec. 22., Cs, 23:07:25 CET

Kedves Attila!

A Wiener Zeitungot ingyen is lehet nézegetni ezen az oldalon:
https://anno.onb.ac.at/
Nekem Brabetz Máriára egyetlen találatot adott ki, egy 3,5 éves kislány
1890. szeptember 9-én. Kerestem csak a Brabetz névre is tz-vel és
cz-vel, de nincs több találat.
Még azt is megpróbáltam, hogy megnéztem az 1901-es évfolyamban az összes
számot, ahol szerepelt a Maria név és a Schuhmachergehilfe szó, hátha
rosszul olvasta ki a szoftver a családnevet, de úgy sem találtam semmit.
https://anno.onb.ac.at/cgi-content/anno?aid=wrz&datum=18900913&query=%22brabetz+maria%22&ref=anno-search&seite=11
Szóval valami nem stimmel a Familia Austria keresőjével, vagy az ONB
adatbázisával.

Ha a 3 éves kislányt keresed, akkor a III. kerületi anyakönyveket kell
csak átnézned.

Üdv
Hegedüs Gyula