[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Tibor Aknay aytibor at gmail.com
2022. Dec. 23., P, 10:25:16 CET

Kedves Kutató Társak!

Kaptam egy kérést, továbbítom. Szerintem a "szinte lehetetlen" kategória,
egyrészt a védett időszak, másrészt a gyakori nevek miatt, de talán. A
remény stb...

Fazekas József, Budapesten született 1920.07.24, anyja neve Fazekas
Rozália. Az ügyfélkapus lekérdezés kiadta a halotti adatokat (2005.10.19)
Ha esetleg valakinek - régebbi letöltésben - előre is köszönöm.
A leszármazottnak üzentem, hogy célszerűbb személyesen a Levéltárban, de
nincs igazán otthon a témában.

Áldott Karácsonyt és Boldog Új Esztendőt Mindenkinek!

Tibor (Aknay)