[Csaladtortenet 2] Őskereső szívességkérés

Zoltán Czellecz zczellecz1031 at gmail.com
2022. Dec. 27., K, 18:09:34 CET

Kedves Peti,
a házasságkötés 1898. november 15-én volt, Irsán.
(Akkor Alberti és Irsa még külön helység volt).
Őskereső, Irsa, házassági akv. 1878-1939, 1898/27. bejegyzés:
Zátroch Pál (néhai Zátroch Pál és néhai Kása Judit fia, Irsa, 27 éves,
ág.h.ev. és
Czrmann Anna, Czrmann Pál és Bartos Erzsébet leánya, Irsa, 20 éves ág.h. ev.

üdv
Zoltán

Janzsó Péter <janzsopz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. dec. 27., K,
17:39):