[Csaladtortenet 2] Latinosok segítségét kérem

Adrián Ferenc Rieger riegeradrianferenc at gmail.com
2022. Dec. 27., K, 19:13:34 CET

Anno currente die eadem idem baptisavi infantem hac die natum ex conjugibus
Adamo Hem et Anna imposito ei nomine Rosalia. Levantibus Henrico Martin et
Ursulæ conj.
Folyó év ugyanazon a napon ugyanaz (a hónap) megkereszteltem az azon a
napon Hem Ádám és Anna szülőktől született gyermeket Rozália névre. Martin
Henrik és felesége Orsolya keresztszülőkkel.

Tibor Diamant <tibor.diamant at gmail.com> schrieb am Di., 27. Dez. 2022,
17:40: