[Csaladtortenet 2] Józsefváros - Schneider - Müllner

Horváth Péter elar74 at yahoo.com
2022. Feb. 9., Sze, 10:36:37 CET

Sziasztok
Helyszín JózsefvárosCsaládfakutatásom kezdetén 3 régi iratot kaptam. Az egyik születésin lévő név semmit nem mondott (Kaltner Anna - szülei Kaltner György és Schneider Róza). Persze aztán hónapok után eljutottam odáig, hogy egyik szépszülő van rajta :)A Kaltner vonalat szépen végig lehetett vinni Taksonyig.
De a Schneider keményebb dió volt. Kaltner György - Schneider Rosalia házasságiból (1832) kiderült Róza életkora (19) https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSYH-LWXQ-P
1813-ban Józsefvárosban lett is egy Róza https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSB7-F4S...Igen, ez nem betonbiztos találat, de a helyszín és életkor alapján nagyon valószinű, h jó.
Szülei Franciscus Schneider és Müllner RosaliaHázassági: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSYH-LWXH-ZFerenc 22 kocsis, Rozi 24 éves özvegy
Tegnap találtam egy halottit, ami sanszos, hogy Ferenc: https://www.familysearch.org/.../3:1:3Q9M-C33H-1ZJ9-3... (5.) Életkor és foglalkozás alapján jó. Gyanús az utca is - Az először említett Kaltner Anna lakott ott a gyerekei születésekor (Érdekesség, hogy a férje (Ressich) ugyanezen a lapon az első sorban van - Ennek mennyi a valószinűsége??)(Egyébként ennek a Ferencnek a születésije is meglett Torbágyon - reméljük ő a helyes megoldás)
Na de vissza Schneider Ferenchez - Müllner Rosalia pároshoz.Nem találtam több gyereket, de találtam őt (Clara Schneider):https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XD1J-S2KItt anyuka Batkónak van írva, keresztszűlők stimmelnek. - Igazából nem tudom hova tenni - szerintem Ferenc stimmel, de a Batkóval nem tudok mit kezdeni
Néztem itt (Józsefváros) halottiban Rosalia Müllnert, de nincs 1813-14 között.Néztem Schneider - Batkó házasságot, de nincs
Néztem Rosalia M. első házasságát is 1803-1812 között, de nem tudom igazolni egyiket sem illetve nincs Batko ffi sem.Találtam egy ilyet: https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:XD1V-S81 de szerintem ő nem ide tartozik
Próbáltam kiszűrni Ferenc esetleges későbbi házasságait, de ott sem jártam sikerrel a dátumok alapján.
A kérdésem: Hogyan tovább?
Köszönöm: Péter