[Csaladtortenet 2] Azonos nevű anya és anyós?

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Feb. 20., V, 17:55:21 CET

Egyetértek, hogy tényleg azt írja a bejegyzés, hogy az anyóstársak
azonos nevűek voltak, és azzal is egyetértek, hogy ez nem lehetetlen.
Az én családfámban nem az anyóstárs, hanem az anya és a feleség volt
egyforma nevű, szerencsére nem az apa után elnevezett fiúnál -- de
volt olyan is, hogy egy faluban két házaspárnak volt teljesen egyforma
neve (szerencsére kb. húsz év korkülönbséggel).

Juli
/\ /\
>*.*<

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. febr.