[Csaladtortenet 2] [MACSE: 25923] Bonyhád település online családkönyve - frissítve.

Ágnes László 2010lagi at gmail.com
2022. Feb. 22., K, 18:58:43 CET

Bonyhádi kapcsolatkeresés

Kedves Kutatótársak!

Nekem nagyon sokat segített ez az oldal. Sok mindent tisztázhattam. Imádtam
itt keresgélni, persze azért mert sok találatom volt.
De kutatok tovább, és azért jelentkeztem be, hátha más is foglalkozik az
alábbi nevekkel a környékről:
Draskovits, Fischler; Garay; Marx; Perczel; Rull; Vitzinger,

Üdvözlettel: László Ágnes

LERCH JANOS <lerch.janos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. febr. 22., K,
16:56):