[Csaladtortenet 2] kiolvasás

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2022. Feb. 25., P, 08:17:46 CET

Kedves Kutatótársak!

Nagyon köszönöm eddigi segítségeteket az FS használatával kapcsolatban, bár
a lényeges kérdésben nem jutottam előbbre a közös okosság elé tárom a
problémámat.

A következőket találtam, de sehol nem szerepelnek Tolnai Márton szülei

Tolnai Márton 1. házasság, anyakönyve 1836, jun.12 Kalotsai Julival. Itt
Mártont 24 évesnek  írják, ezek szerint 1812-ben született. Születési helyét
nem tudom kiolvasni, melléklem az anyakönyvet.

                            2. házasság, anyakönyve 1849. okt.23 Bicskei
Annával. Mártont özvegynek írják és 35 évesnek, ezek szerint 1814-ben
született, lakhelyük Kéthely. 9 gyerek születése megvan Kéthelyen

                           Halotti anyakönyve 1894.ápr.28 Bicskei Anna
özvegyeként. 85 évesnek írják, ezek szerint 1809-ben született. Születési
helye: Lelle (ott nincs)

Mivel az általam kutatott Vidi családba 1821-be beházasodott Tolnai Borbála
Keszthelyről, majd 1909-ben Tolnai Mária, aki a keresett Márton unokája,
Szeretném kideríteni van-e a két család között kapcsolat.

Segítségeteket nagyon köszönöm: Lengyelné Éva