[Csaladtortenet 2] Érdekesség

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2022. Feb. 26., Szo, 12:38:31 CET

Részletesen átnéztem. A lakhely változó, ebből nem lehet következtetést
levonni. Abból azonban igen, hogy Móra Ferencnek és testvéreinek
keresztapja és anyja Borbás László és Mogyoró Erzsébet, Rozáliának
viszont nem. Az anya neve csak véletlenül azonos.  Tehát nem rokon.

Rozália keresztapja és anyja  Keresztes György és Francia Terézia.

Üdvözlettel János