[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: [MACSE: 25554] Segítség kérés

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2022. Jan. 3., H, 15:15:31 CET

   Kedves Boglárka! Annyira megértem ezt a dilemmát, mert magam is átéltem egy párszor. Nagyon nem szeretne félresiklani az ember. Csak javasolni tudom az anyakönyv további  "vallatását". Csak egy pár kérdést ,ha feltesz az ember: PL.Ki volt Horváth Stephanus (István)  a házassági tanú? Rokon volt-e Horváth Péter akinek szintén Szántó nevű felesége volt és kiknek volt házassági tanú, vagy keresztszülő Horváth Márton.Ilyen kérdésekkel ,ha lapozgat az ember ki tud alakulni egy összkép ,ami segít.
                                                 Z.L.