[Csaladtortenet 2] Érdekesség: különböző napon született ikrek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Jan. 4., K, 11:03:54 CET

Kedves Kutatótársak!
Ha nem is az anyakönyvekben, de a hírekben szerepel olyan ikerpár, akik 15
perc különbséggel, de különböző években születtek :)
https://www.today.com/parents/babies/california-twins-born-minutes-apart-2021-2022-birthdates-rcna10705

BÚÉK!
Anna

Schermann Ákos <schermannakos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 4.,