[Csaladtortenet 2] Ügyfélkapuról vagy halottlekérdezőről szólva

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Jan. 5., Sze, 14:46:09 CET

Kedves listatársak!

Nekem az ügyfélkapu-féle linkek mindig csak egy "Azonosítási
szolgáltatások" oldalra vezetnek, ahol az ügyfélkapu, elektronikus
személyi igazolvány, telefonos azonosítás, és arcképes azonosítás
között választhatok.

Innen hogyan kell továbblépni? Amerikai születésű amerikai állampolgár
és amerikai lakos vagyok, tehát olyanom, hogy személyi igazolványom,
nulla. (A társadalmi biztosítási számomhoz a magyar államnak semmi
köze, a hajtási engedélyek nem federálisak, az útlevélben pedig nincs
lakcím, tehát nem hiszem, hogy ilyesmire érvényes.)

Tulajdonképpen csak egy adatot szeretnék kikeresni: nagybátyám Palotay
Gyula halálát 1993 novemberében, Dunapatajon. (Második keresztneve
Eőrs volt, de soha nem használta, tehát nem tudom, beírták-e az
anyakönyvbe.) Úgy tudom, hogy 1941 aug. 25-kén született, Budapesten.
(Balassagyarmaton kellett volna, de nem értek oda.)

Bármi útbaigazítást előre is megköszönök.

Szent-Györgyiné Juli
/\ /\