[Csaladtortenet 2] Ügyfélkapuról vagy halottlekérdezőről szólva

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2022. Jan. 5., Sze, 20:11:14 CET

Kedves Juli!

Abban az esetben, ha Magyar Állampolgár vagy férhetnél hozzá ehhez a szolgáltatáshoz. Nem kell hozzá otthoni lakcimednek lenni, de egy digitalis kártyádnak kell lenni, amit vagy otthon, vagy a Magyar Nagykövetségen tudsz megkapni. Menjel vissza arra a honlapra, ahol keresnel bejegyzeseket, ott az elso oldalon alul megtalalod azt, hogy kulfoldon elok hogy jutnak hozzá. Nekem nagyon messze lenne, hogy barhol levobe szemelyesen elmenjek, igy, ha hazajutok otthon megkérem. Ha nincs Magyar Állampolgárságod, ugy azt kell elobb megkerned, es azutan de parhuzamosan a kulfoldi lakcimkártyat megkapod, cim nelkul, csak az orszag neve lesz feltuntetve.

Udv. Marcsi.