[Csaladtortenet 2] Allami halottlekerdezo "hiba"

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2022. Jan. 6., Cs, 14:04:39 CET

Ismereteim szerint a rendszer csak a Magyarországon 1975 után elhunytakat
tartalmazza. Hogy azon 1975 után külföldön elhunytak, akiknek halálát
Magyarországon is rögzítették szerepelnek-e benne, az egy jó kérdés...
Ehhez tudni kéne, hogy a haláleset Magyarországon is anyakönyvezve lett-e,
vagy csak egy UB a születési és/vagy házassági bejegyzésnél

Üdv

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan. 6., Cs,
12:17):