[Csaladtortenet 2] Allami halottlekerdezo "hiba"

Sándor Béla Tegze stegze at gmail.com
2022. Jan. 7., P, 12:41:00 CET

Sziasztok!

Telefonról válaszoltam a tegnapi kérdésre, és véletlenül csak magánba
küldtem el Tamásnak.

A példákat, amik biztosan működnek, kegyeleti okokból nem osztom meg.
Leellenőriztem, és most is kiadja az általam ismert 1999-es németországi
halálozásokat.

Üdv,
Sanyi

Tamás Deák <tamas.deak at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan. 6., Cs,