[Csaladtortenet 2] Baumann

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Jan. 7., P, 18:28:50 CET

Kedves Emőke!
Gondolom Benczúr János és Sztanó Margit Éva házassági anyakönyve megvan:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DB1Q-2TM?i=302
Ebből kiderül, hogy kik voltak a menyasszony szülei, és hogy Győrben
született, és hogy Baumann Péter volt az egyik esküvői tanú, valószínűleg a
sógora. A másik tanú, Sobor Rezső pedig akár az anyai nagybácsi is
lehetett, vagy unokatestvér.

És íme egyik nővérének a halotti anyakönyve:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-XCMQ-VVB?i=251

Az anyjuk halottija:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-DTZQ-V7S?i=81

A szülők házasságija:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-D1J7-ZG7?i=8

És Baumann Péter és Sztanó Mária házasságija:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6S23-B67?i=183

Ilyen hasznos a MACSE adatbázisa! Indexeljen mindenki, aki tud :)

Üdv,
Anna

Attiláné Komáromi <komaromiattilane75 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022.
jan. 7., P, 16:32):