[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kivonat igénylés

Janzsó Péter janzsopz at gmail.com
2022. Jan. 16., V, 13:25:45 CET

Kedves listatagok!

Még nem kellett sosem anyakönyvi kivonatot igényelnem, ezért nem tudom, mi
a hivatalos út, úgyhogy ebben jártasoktól segítséget szeretnék kérni. :)

Dédpapám 1981-ben halt meg (a sors iróniája, hogy épp aznap, mikor a
nővérem született), az ügyfélkapus kereső meg is találja. Nagy
valószínűséggel Keszthelyen történt az esemény, ezt a kereső már nem adja
ki. Hogy tudom kikérni a halotti anyakönyvi kivonatát? Intézhető online ez
az ügy? Illetve megkereshető-e a temető, megmondják-e hol van a sírja?

A családi elbeszélések szerint dédszüleim elváltak. Akkoriban ez
ritkaságszámba ment, az is lehet, hogy válás nélkül költözött el a dédapám.
Ha esetleg mégis válás történt, annak hogyan lehetne utánajárni? (Anyukám
emlegetett egy "keszthelyi Lili mamát", azt remélem, kiderül dédapám
halotti kivonatából, hogy újraházasodott-e.)

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv:
Peti

--