[Csaladtortenet 2] Anyakönyvi kivonat igénylés

Nagy József mavteb at vipmail.hu
2022. Jan. 17., H, 13:44:48 CET

Kedves Péter!Reménytelen vállalkozás az anyakönyvi hivatalhoz fordulni. Anyakönyvi kivonatot gyakorlatilag a saját magáét kérheti bárki. Ha egyenesági rokonról is van az anyakönyvi bejegyzés, csak akkor adják ki, ha mellékelsz egy írásos dokumentumot arról, hogy milyen eljárás miatt van rá szükség (pl. hagyatéki eljárás). Az, hogy kíváncsi vagy rá, nem elég. A megyei levéltárban sem találsz erről semmit, mert az anyakönyvek másolatai csak 1980. december 31ig készültek, utána már nem.Nagy József