[Csaladtortenet 2] segítség kérés

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2022. Jan. 18., K, 09:21:04 CET

Kedves Listatársak!

Újból a közös tapasztalathoz fordulok.

Keresném Resch Márton születési anyakönyvét. Eddig nagyon sok segítséget
kaptam. A bécsi kirendeltségről is sok adatot megkaptam: házassági
anyakönyv, azoknak a gyerekeinek születési anyakönyvei, akik csak az
állomáshelye katonai anyakönyveiben szerepelnek.

Születésiét Alsó-Ausztria következő helyein próbáltam: Roseldorf, Eggenburg,
Hollabrunn, Zellerndorf. Valamit biztosan rosszul csináltam, mert mindenhol
csak későbbi anyagot találtam, Roseldorfot nem is ismeri az FS.

Resch Márton 1825-1903, osztrák származású ezredkarmester. Halotti anyakönyv
szerint Apja Resch Mihály, anyja Hebartner Teréz, Roseldorf Alsó-Ausztria.
Ezt a házassági anyakönyv is megerősíti.

Minden segítséget előre is nagyon köszönök: Lengyelné Éva