[Csaladtortenet 2] Kérdés

Zsuzsanna Sike sikezsuzsannacsaladkutatas at gmail.com
2022. Jan. 18., K, 09:54:07 CET

Kedves Tag -, és Kutató társak!

Szeretnék kérni segítséget a mellékelt képeken látható, és kalandos úton
családunkhoz visszakerült (?) ezüst gyűrűn látható címer feloldásához. A
gyűrűhöz tartozó általam ismert információk néha egészen halványak, talán
neccesek is. Ebben a formájában nem tudom minden bizonyossággal, tehát
bizonyíthatóan családunk egyik ágához kapcsolni, de nagy-nagy
valószínűséggel lehetséges.
Amiből ki lehet indulni. A csalás idősebb tagjai tudnak egy
balaton-felvidéki ágról, mely királyi adományként katonai szolgálatért
nemességet kapott. Állítólag birtokadomány nélkül, címerhasználati joggal.
A címerkép felső része állítólag fenyőfa, az alsó része megszakadt szív
(kissé meseszerű). Amint írtam a gyűrű ezüst, aránylag jó tartású, nem
nézem közép -, vagy újkorinak. Gondolom a címerrajz stílusábül esetleg egy
közelítést lehet vonni keletkezésének időpontjára vonatkozóan.

Mindekinek, akiidpt fordít inspiciálni, k9szönöm szépen!

Köszönettel, Zsuzsánna