[Csaladtortenet 2] cool tv

Zsuzsanna Sike sikezsuzsannacsaladkutatas at gmail.com
2022. Jan. 18., K, 18:04:54 CET

Kedves tag - és kutató társak!

Bocsánat, ha valahol off, de a jó szándék vezet!

Mos van vége a cool tv-n egy CSI: A helyszínelők filmnek, melynek alcíme:
Genetikai zavar.
A film röviden arról szól, hogy meggyilkolnak egy családkutatót és
természetesen a CSI kinyomozza a tettest. A film történése egy
alspkeresés folyamatában mutatja be efgy amcsi családkutató
munkamódszerét és egyben azt, hogy pl. mit is tehet meg, hol is kutathat,
stb, stb ...

A filmet ismétlik holnap 07.30-kor és 22-én 08.30-kor a cool tv-n.

u.i.: természetesen tudatában vagyok annak, hogy a filmek világa sokkal
"tágabb", de minden esetre érdekes volt látni!

Üdvözlettel, Zsuzsánna