[Csaladtortenet 2] Azonos nevű gyermekek

Nagy László nagyl at kreatormi.hu
2022. Jan. 20., Cs, 23:02:58 CET

Kedves Listatársak!

A következő problémával szembesültem: Gera Imrének és Bodó Rozáliának
György nevű gyermeke születik 1870. március 1-én. A születési
anyakönyvébe is be van jegyezve, és a halotti anyakönyvben is
megtalálható a halálesete 1872. február 6-án. Ugyanakkor, egy ugyanezen
szülőktől származó Gera György 23 évesen, 1882. november 14-én
megházasodik. Ez azt jelenti, hogy az 1859 táján született, és az 1882.
évet megélő György 1870-ben születő testvérét is Györgyként
anyakönyvezik. A szülök 1853. november 7-én esküdtek, tehát születhetett
György nevű fiuk 1859 táján (ezt egyelőre nem találom). Találkoztatok
már hasonlóval? Mellékelem az említett bejegyzéseket.

Üdv: Nagy László