[Csaladtortenet 2] [MACSE: 25736] Re: Adatok megosztása

szael szaeltan at gmail.com
2022. Jan. 22., Szo, 10:17:31 CET

Kedves Listatagok!
Balogh László ugyan nem fejtette ki, de szerintem Ő ezt elsősorban a
települések teljes feldolgozására szánta.
Hiszen: egy-egy személyt, vagy akár családot keresni és összerakni végtére
is az FS-en is lehet...

Hogy pedig a MACSE adatbázisába ez bekerülhetne-e, - ennek nemcsak értelmét
nem látom, hanem akár aggályokat is felvethet, ugyanis ez nem saját
indexelés, hanem az FS indexelőinek ingyenes munkája (a maguk
félreindexeléseikkel együtt, amelyekben akár százával lehetnek szülők
helyett keresztszülők stb) - ezt felhasználni csupán rekordszám növelésre
és azt előfizetéssel adni, szerintem visszás lenne, mind etikailag, mind
szakmailag (értve ezalatt a hibás indexelések tömeges átvételét).
Mi értelme duplikálni egy adatbázist a maga hibáival együtt?

Az biztos, hogy így, letöltve és rendbe rakva könnyebb benne keresni és a
hibákat is feltárni.
Lacinak köszönet az önzetlenségért!
üdv: Előd

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan. 21.,