[Csaladtortenet 2] Adatok megosztása

Balog László baloglaci at freemail.hu
2022. Jan. 22., Szo, 12:41:25 CET

Tisztelt Olvasótársak

A feltett anyagok listája kibővült, szinte teljessé vált...a saját adatállományomat tekintve.

97 település adatai elérhetőek közel 130 Mb mennyiségben.

Biztos vagyok benne, hogy nemcsak én voltam olyan kishörcsög, aki ameddig a lehetőségek engedték bőszen gyüjtögette az adatokat az FS-ről.
Talán jó lenne, ha mások is megosztanák a féltett kincseiket, akár így nyers, akár korrigált vagy valamilyen szinten feldolgozott formában.

Pár éve még voltak vágyálmaim, a családfakutatás kiterjesztéséről.....ma már nincsenek.
Főleg így, hogy a teljes vezetőségváltás semmi változást nem hozott a szervezet hozzá állásában, működésében.....legalábbis én ezt látom(illetve sajnos nem látom a változást).

Miután a MACSE alapvetően az 1895 utáni anyagokkal foglalkozik, értelmetlen lenne ezen időszak előtti adatok bevitele a rendszerbe. A jelenleg alkalmazott hozzáférési koncepció és a hozzáférés formája miatt sem szeretném az anyagot a MACSE keretein belül látni, miután pár éve maximális elzárkozás volt a válasz a hasonló jellegű kéréseimre.

Az anyagok MAGÁNSZEMÉLYEK részére lettek közreadva, kiküszöbölve az anyagi haszonszerzés minden formáját.
Mély tisztelettel kérném a felhasználókat, hogy ebben a szellemiségben használják az anyagokat.

Mindenki a saját céljára, a saját igényei és szükségletei szerint átalakíthatja, felhasználhatja amihez egy pici excel tudás szükséges.
Egy családfa programba betöltve, további lehetőségek nyíl(hat)nak meg.
Az, hogy a saját családfája bővítéséhez, vagy egy településfeldolgozáshoz használja fel valaki, egyéni döntés kérdése. A saját családfán túlhaladva egyenes út vezet az adott település feldolgozására.

Mindenkinek sok sikert és élményt a használathoz.

Balog László