[Csaladtortenet 2] Adatok megosztása

szael szaeltan at gmail.com
2022. Jan. 22., Szo, 15:00:08 CET

Ennek a MACSE-ba átmentésnek akkor lenne értelme, ha úgy tűnne, az FS
eltüntetni készül, vagy durván fizetőssé akarná tenni az indexelését.
De így gyakorlatilag az egész FS-et át lehetne szívni a MACSE-ba. Mi lenne
a hozzáadott érték, amiért érdemes fizetni?
üdv:
Előd

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan. 22.,
Szo, 14:31):