[Csaladtortenet 2] [MACSE: 25753] Technikai kérdés, családfa

szael szaeltan at gmail.com
2022. Jan. 24., H, 08:43:32 CET

Kedves Judit!
A "csv" módszer számomra nagyon labilisan hangzik, ott bármi történhet...

Az Ahnenblattot nem használom, de a programok ált. tudnak olyat, hogy
gedcom importálásakor megkérdi, a megnyitott projektbe fésülje-e, vagy
külön.
A MH FamilyTreeBuilder tudja. Végső esetben egy ilyen programban el lehet
végezni a műveletet.
Biztonsági mentés ilyenkor különösen fontos, az ördög nem alszik.
Minden (egyelőre) nem kapcsolódó személyt ugyanúgy be lehet vinni egyetlen
projektbe is a jövőben.
üdv: Előd

2022. jan. 24., H, 8:07):