[Csaladtortenet 2] [MACSE: 25753] Technikai kérdés, családfa

László Márki markilaszlo80 at gmail.com
2022. Jan. 24., H, 20:22:07 CET

Kedves Judit!
Talán ezeket tudod alkalmazni az Ahnenblatt fájljaid alakítására:

Ahnenblatt fájlok egyesítése:
Nagyobbik fájl megnyitása.
Menüsorban az első "Fájl" menü megnyitása.
Lenyíló ablak harmadik helyén "Egyesítés" almenü megnyitása.
Megnyíló ablakban felsorolt fájlok közül kiválasztható a csatolni kívánt
kisebb fájl.
Innen a program tovább vezet.
Ezután érdemes megnyitni az Eszköztárban az "ellenőrzés"-t, és kijavítani a
hibákat.

Ahnenblatt Fájl csonkítása:
Fájl megnyitása.
Menüsorban a második "Szerkesztés" menü megnyitása.
Lenyíló ablak harmadik sorában a "Csoportok törlése" almenü megnyitása.
Innen a program tovább vezet többféle variációban.
Lehet a kijelölteket törölni, vagy a kijelölteket meghagyni is.
A művelet végeztével az eredeti fájl is megmarad, a törléssel előállított
fájl pedig új néven elmenthető.
Az eredeti fájlból más szempontok szerint újabb részeket lehet
leválasztani, illetve meghagyni.

Ahnenblatt 2.99e-t használok, de valószínű, hogy a többivel is működik.
Üdv. Márki László

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2022. jan. 24., H,
11:01):