[Csaladtortenet 2] Ignoratur az anyakönyvben a szülőknél

Ágnes László 2010lagi at gmail.com
2022. Jan. 25., K, 19:45:05 CET

Kedves Levélváltók!

A levelezésetekből azt vettem ki, hogy erdélyi szász forrásokba esetleg
beleláttok.
Szépapám születésének szeretnék utána járni, de nem tudom hogyan.

Budapesten a terézvárosi templomban esküdtek 1812-ben, és az anyakönyvben
ez szerepel:

*Haug Alajos (Hank, Hauch) *„transilvany loco *Reismark*
(Reusmar=Szerdahely) ortus” kb.   *1778* camerarius,
A családi források szerint "fiskal decimator" - adószedő.
Katolikusként esküdött, de Szerdahelyen főleg evangélikusok éltek.

Van esetleg javaslatotok? Üdvözlettel: László Ágnes

Rieger Adrian-Francisc <afrieger at tiscali.it> ezt írta (időpont: 2022. jan.
24., H, 18:44):