[Csaladtortenet 2] MyHeritage kérés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2022. Jan. 26., Sze, 19:11:53 CET

Lengyel János írta, hogy:
> Egy ausztrlál temetői bejegyzés részleteire lennék kiváncsi:

Mindkét találat nem temetői, hanem polgári halálozási indexből
származik ("Australia, Victoria Death Index, 1836-1985"), tehát se
házastárs, se sírkő nem lesz. Ezt a gyűjteményt a MyHeritage az
Ancestry-től vette, de persze az is fizetős.

Úgy látom, hogy Stepan Rudolph az apa neve, amit a Rudolph bejegyéze
igér. További kereséssel felköhögte, hogy az anya neve Windisch Rosa.
(A keresőben a "fő" név-mezőket üresen hagytam, de beírtam, hogy
gyermek = Rudolph Soredi és házastárs = Stepan Rudolph Soredi, és első
találatként feljött ugyanebből a gyűjteményből egy kb. 1917-es
születésű és 1973-ban elhunyt férfi, akinek Windisch Rosa az anyja.)

A Find A Grave szerint a temető helye Moreland City, Victoria,
Australia, és a temetés 1973 feb. 22-én volt
(https://www.findagrave.com/memorial/212504229/rudolph-soredi).

Juli
/\ /\