[Csaladtortenet 2] Adony millenniumi képeskönyve (2000)

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2022. Jan. 28., P, 14:36:06 CET

Kedves András!
Szerintem írjál az Adonyért Alapítványnak, és kérdezd meg tőlük, ugyanis ők
adták ki a könyvet:
http://www.adony.hu/civil-kapcsolatok/adonyert-alapitvany/

Ha érdekel az egész könyv, antikváriumban is kapható:
https://www.antikvarium.hu/konyv/adony-millenniumi-kepeskonyve-846021-0?gclid=Cj0KCQiAxc6PBhCEARIsAH8Hff3EDkX_Vz9kUBdfA87aqmA1lflIkrYj1uaRzpxO4a1hKpDCi5QKCskaAsz7EALw_wcB
https://www.libri.hu/konyv/Adony-Millenniumi-Kepeskonyve-4.html

Üdv,
Anna